Naszyjnik 2 - "Frame"


At the heart of this black soutache necklace was embedded shiny blue sand stone. It is surrounded by smalller blue sand balls and marbles. I made it a set with earrings. Dimensions necklace: approx 51 cm Circuit. Width of about 4.5 cm. Length about 8 cm + 10.5 cm long tassel. Buckle Hook is decoratively on the neck. Was lined with beige skin. Impregnated.

W sercu tego czarnego sutaszowego naszyjnika został osadzony błyszczący kamień Noc Kairu. Otaczają go kuleczki Nocy Kairu oraz szklane kulki. Do kompletu wykonałam kolczyki.
Wymiary naszyjnika:
Obwód ok. 51 cm, Szerokość ok. 4,5 cm
Długość ok. 8 cm + frędzel długości 10,5 cm.
Zapinany jest ozdobnie na haftkę na szyi. Podszyty został beżową skórką. Zaimpregnowany.

 




 

1 comment:

  1. cudo!! Kiedyś próbowałam nauczyć się robić taką biżuterię jednak brakło mi cierpliwości chciałam żeby za pierwszym razem wyszło mi takie cudo,ale nie wyszło... :D

    ReplyDelete

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam!
Wiola