Kolczyki 21 - "VIOLET"

 Zainspirowana "Art Noveau", malarstwem Alfonsa Muchy, roślinnością, a później mitologicznymi Gracjami - Charytami stworzyłam taką oto mini kolekcję, na którą składają się trzy pary kolczyków. Każdą parę postanowiłam zadedykować osobnej Gracji. 

Ta para kolczyków poświęcona jest Eufrozynie, czyli Rozumnej. Eufrosyne była jedną z mitologicznych Gracji, bogiń wdzięku i radości. Wywodzi się od słowa euphrosýne oznaczającego radość.  W roli głównej występują tutaj kamienie Swarovski w kolorze Crystal Vitrail Light oraz japońskiej koraliki toho. Zaimpregnowane, podszyte beżową ekoskórką, bigle są antyalergiczne, długość 7,5 cm.

Inspired by the competition for the creative side of the chest "Art Noveau" painter Alfons Mucha, flora, and later Graces of mythological - Charyts, Here I created this mini collection, which consists of three pairs of earrings. Each pair decided to dedicate a separate Graces.
This pair of earrings is dedicated to Eufrosyne, which is reasonable. Eufrosyne was one of the mythological Graces, goddesses of charm and joy. Comes from the word meaning joy euphrosýne. The main role here stones are Swarovski Crystal Vitrail Light and Japanese toho beads. Impregnated, lined beige leather, earwires are anti-allergenic, length 7.5 cm.
AVAILABLE, email me.


 Moja strona na Facebooku. Chcesz być więcej niż na bieżąco? Polub :)
My Page on Facebook. You want to be more than up to date? Like :)










Przykładowa aranżacje:

2 comments:

  1. Witam serdecznie :) Odwiedziłaś dziś mojego bloga więc ja odwiedzam i twój, te fioletowe kolczyki są super (mnie osobiście ten fiolet nie inspiruje w ogóle walczę ze swoimi fioletowymi sznurkami już od paru dni :D i nic nie wychodzi )
    A tak na marginesie widzę że studiujesz na tej samej uczelni którą ja już ukończyłam (została mi tylko obrona dyplomu)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tworzenia :)

    ReplyDelete
  2. Wzór jest śliczny a te kolory po prostu cudo :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam!
Wiola